Najlepszą i najskuteczniejszą reklamą wciąż chyba pozostaje marketing szeptany, nawet jeśli w postaci wpisów na forach dyskusyjnych czy portalach pozwalających na umieszczanie opinii o konkretnych firmach, przeniósł się do Internetu. Cenimy opinie innych i na ich podstawie wyrabiamy sobie własne zdanie. Warto popytać znajomych, przejrzeć strony internetowe firm działających w najbliższej okolicy i zapoznać się w szczególności z historią wykonanych zleceń i referencjami wystawionymi przez klientów. Renomę firmy budują także branżowe nagrody i oraz nominacje i wyróżnienia w konkursach konsumenckich.
Kompleksowa obsługa klienta na każdym etapie działań powinna być standardem. Kontaktując się z potencjalnym wykonawcą zwracaj uwagę na jakość kontaktu: czas oczekiwania na pierwsze spotkanie, po jakim czasie otrzymałeś telefon zwrotny, czy wycenę dostałeś w deklarowanym terminie, czy termin montażu instalacji był przekładany itp. Dobry kontakt z wykonawcą to prognostyk pozwalający ocenić jakość oferowanych usług. Na korzyść przemawia także doradztwo i pomoc w wyborze sprzętu, który najlepiej zaspokoi nasze oczekiwania.
Warto szukać firmy, która oferuje nie tylko montaż, ale także serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, Ze strony firmy instalacyjnej to wyraz odpowiedzialności za wykonaną pracę i zobowiązanie do bezpłatnego lub odpłatnego zlikwidowania problemów technicznych, które pojawiły się już w trakcie użytkowania sprzętu. Dzięki tego typu usługom unikniesz kolejnych poszukiwań specjalistów, tym razem od napraw. Poza tym firma instalacyjna oferująca serwis gwarancyjny i pogwarancyjny z pewnością szybciej upora się z usterką, bo wie co i jak było montowane i w którym miejscu mógł pojawić się problem.